Naslov

Uspješno održano 1.nacionalno natjecanje u 3D modeliranju „Printaj i ti!“

 


Ove godine, deseti put po redu, organizirana je nacionalna izložba MLADI@INOVACIJE 14. - 16. 09. 2017. po prvi puta u Matuljima. Riječ je o izložbi na kojoj se se mogli vidjeti najbolji radovi mladih inovatora iz cijele Hrvatske. Specifičnost izložbe bila je organizacija 1. nacionalnog natjecanja u 3D modeliranju „Printaj i ti!“. Natjecanje „Printaj i ti!“ organizirao je Savez inovatora Primorsko-goranske županije Rijeka, pod pokrovoteljstvom Primorsko-goranske županije a pod tehničkom realizacijom Zajednice tehničke kulture Rijeka, s jednim ciljem – proširiti novu vrstu stvaralaštva – 3D modeliranja i printanja te privući što više učenika za tehnička zanimanja i potaknuti ih na sudjelovanja na budućim radionicama 3D printanja. Svaka ekipa imala je iste uvjete natjecanja – vlastita računala i instalirane potrebne programe za 3D modeliranje a organizator natjecanja osigurao je 5 printera za natjecanje. Na natjecanju je sudjelovalo 10 dvočlanih ekipa iz cijele Hrvatske. Program natjecanja „Printaj i ti!“ započeo je kratkom edukacijom o radu u programu za 3D modeliranje i pripremu modela za 3D printanje, nakon čega je uslijedila podjela radne dokumentacije i početak natjecanja. Zadatak 1.nacionalnog natjecanja u 3D modeliranju bio je osmisliti i modelirati novi logotip izložbe MLADI@INOVACIJE. Nakon završetka natjecanja uslijedio je probni print svih radova i rad komisije koja je imala težak zadatak – izabrati najbolji i najkreativniji logotip izložbe. Pobjedila je ekipa „Elektron“ koju su činili Ivan Pešut i Mateo Barišić Dujmović, učenici Srednje škole za elektrotehniku i računalstvo Rijeka, koji su za svoj najkreativniji logotip osvojili novčanu nagradu u iznosu od 500 kn. Svaka ekipa je dobila zaslužena priznanja, svoje 3D isprintane logotipe i uspomenu na natjecanje - privjesak za ključeve s natpisom „Printaj i ti!“.
3D tehnologija sve je više prisutna u svim područjima stvaralaštva, a ovo je jedan od načina kako približiti 3D svijet i potaknuti ih da budu što kreativniji u razvijanju svojih novih ideja.