Prvi “koraci” riječkoga elektromobila ERA TEAM na Grobniku

Izuzetno atraktivno natjecanje za učenike i studente iz europskih zemalja osmislila je tvrtka BOSCH iz mađarskoga grada Miskolc. Zadatak je bio dizajnirati i konstruirati " Li-Ion" vozilo – ELEKTROMOBIL kojega pokreće šest akumulatorskih bušilica BOSCH PSB 18 LI -2 litij – ion

Prvi “koraci” riječkoga elektromobila ERA TEAM na Grobniku

Izuzetno atraktivno natjecanje za učenike i studente iz europskih zemalja osmislila je tvrtka BOSCH iz mađarskoga grada Miskolc. Zadatak je bio dizajnirati i konstruirati ” Li-Ion” vozilo – ELEKTROMOBIL kojega pokreće šest akumulatorskih bušilica BOSCH PSB 18 LI -2 litij – ion

Zajednica tehničke kulture Rijeka sa svojim članicama prijavila se na natjecanje i osmislila vozilo koje mora zadovoljiti sve kriterije koji su pred njih postavljeni.

Članovi tima napravili su plakat i odredili ime kojim će se natjecati u Mađarskoj, a to je ERA TEAM – električni riječki auto. Učenici Elektroindustrijske i obrtničke škole pod vodstvom prof. Borisa Caputa uključili su se aktivno u projekt osmišljenim u ZTK Rijeka. Konstrukcija automobila je osmišljena u modelarskoj radionici Tehničkog centra mladih pri Zajednici tehničke kulture Rijeka, pod vodstvom modelara Roberta Simčića, dok je projekt pogona za prihvat bušilica osmislio Željko Žic iz Maketarsko modelarske udruge Viškovo.

Prvoj prezentaciji elektromobila uz članove ERA TEAMA: Robert Simčić, Tin Ladić, Tomislav Gašpert, Ante Topić, Andre Tibljaš, Sven Lakotić, Marko Mavrinac, odazvali su se i pročelnici Odjela gradske uprave za sport i tehničku kulturu, Veljko Karabaić i Odjela gradske uprave za poduzetništvo, Andrija Vitezić uz prisutne predstavnike stručne službe ZTK Rijeka, tajnika Kazimira Mihića i stručnog suradnika Silvana Skočaja.

Pravila o sudjelovanju na utrci određuju vrlo striktne rokove koje je Team morao ispoštovati da se plasira na natjecanje kao:

– prijava na natjecanje – 31.listopad 2010. godine
– strukturalni nacrt vozila – 14. studeni 2010. godine
– poster tima – 21. studeni 2010.
– korigirani strukturalni nacrt vozila – 28.studeni 2010.
– preuzimanje bušilica – 06. prosinac 2010.
– slanje potvrde primitka dostavljenih bušilica – 06. veljače 2011.
– slanje detaljnih crteža vozila – 28. veljače 2011.
– kompletni završni crteži vozila i pogona – 28. ožujak 2011.
– snimka vozila u kretanju – 10. travanj 2011.
– tehnički prijem vozila u gradu Miskolc Mađarska – 15. travanj 2011.
– treće natjecanje elektromobila pogonjenih bušilicama – 16. travanj 2011.